Año 10

Para el mundo del Tarot, la carta número diez simboliza “La Rueda de la Fortuna” y por lo tanto la evolución, cada giro representa una nueva oportunidad, esto viene a decir que cada vez que se llega a este número, la rueda vuelve a empezar. Es como un ciclo, del 1 al 10. En cada ciclo se aprende algo, por lo tanto se evoluciona hacía un nuevo estado. Es una rueda de aprendizaje. Para esta filosofía, la definición básica del diez sería: “todo o nada”. vía HUSMEE10

Será cierto? Entonces toca evolucionar pero volviendo al principio...

3 thoughts on “Año 10”

  1. Niretzat 10 zenbakia Zamora futbolaria zen, baina, gero ikasi nuen nire meta bat zela... denbora pasa eta gero, beharbada, hasiera bat dela ikusi egin dut nunbait (edo hamairu zenbakia zan?) arasoa da erabakitzea ze puntuan nahi dudan hasi :)

  2. Suposatzen dut 10 zenbakia berezia dela; zuek kontatutako guztiagatik.

    Teknologiaren urtea izango da, kode binarioko zenbakiak dira...

    Eztakit gure kintakoak konturatu ote zareten, baina 82an jaio ginanok aurten 28 bete(ko) ditugu; 82 28. Gainera, 2010ean 0 urte beteko dira legalki helduak kontsideratu gintuztenetik.

    2009 urtea bukatzeko ilargi betea izan genuen eta, ondorioz, 2010a ilargi betearekin hasi genuen.

    Kontu sinboliko hauei guztiei garrantzia gehiegi ematen ari ote naizenaren beldurra dut.

    ZORIONAK TXI!! 2010eko lehenengoa izan zara!

  3. Ba neri 10 zenbakia etzait batere gustatzen, iruitzen zait zikloak ixten ditula.